Vrei sa returnezi un produs?
Atunci trebuie sa stii ca articolele pot fi returnate pentru o rambursare completa in termen de maximum 14 zile de la primirea coletului, conform Politicii de retur Explorado, conform legii. Momentan, schimbul de produse nu este posibil. Returul poate fi initiat/inregistrat din Contul tau > Istoric comenzi > Detalii Comanda > Retur - completand toate campurile puse la dispozitie sau ne poti contacta direct, telefonic sau prin e-mail si noi iti vom oferi toate detaliile necesare efectuarii returului.
*Daca ai plasat comanda fara cont (GUEST), vom inregistra noi returul, insa avem nevoie de un email catre customer.care@explorado.ro cu intentia de retur si de urmatoarele informatii: numarul comenzii, nume produs, motiv retur, cont bancar (IBAN) – daca plata a fost la livrare, adresa de ridicare retur.
Toate produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care le-ai primit, fara semne de purtare si cu etichetele intacte.
Lenjeria de corp si costumele de baie nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii si din motive de igiena, conform legii, daca sigiliul igienic a fost indepartat.
Nu se accepta returul produselor cosmetice si de ingrijire personala daca au fost desigilate, testate sau utilizate, din motive de protecție a sanatatii clientilor si din motive de igiena. Un produs desigilat poate pune in pericol sanatatea altor consumatori.
Incaltamintea poate fi probata exclusiv in interior si nu trebuie sa prezinte semne de purtare.
Toate articolele returnate vor fi inspectate in momentul in care ajung la noi.
Iti vom returna suma pe care ai platit-o, luand in considerare toate discounturile si promotiile aplicate. Rambursarea nu va include si taxele de livrare pe care le-ai platit, exceptie facand situatiile in care returul este efectuat dintr-un motiv ce poate fi imputat Explorado.
Acorda atentie ambalarii
Impacheteaza produsele pe care vrei sa le returnezi intr-un colet adecvat (coletul/coletele pot fi respinse daca au ajuns la noi deteriorate din cauza ambalajului necorespunzator). Toate produsele incluse in colet trebuie trimise in ambalajul original, cu etichetele intacte - exceptand articolele care au fost trimise fara eticheta.
Dupa inregistrarea cererii de retur, un AWB de ridicare Fan Courier va fi generat automat si-l vei regasi in Contul tau sau direct in confirmarea transmisa pe e-mail.
In cazul in care doresti sa ne trimiti returul in regim propriu, te rugam sa contactezi departamentul Relatii Clienti in prealabil pentru a-ti putea oferi toate detaliile necesare.
Ne rezervam dreptul de a refuza primirea retururilor neinregistrate ori neanuntate in prealabil.
Dupa ce vom primi returul tau, iti vom trimite o notificare pe e-mail care confirma receptionarea coletului si integritatea bunurilor.
14 zile drept de retur
Returul va fi procesat fara intarziere nejustificata, in termen de maxim 14 zile din ziua in care am primit de la tine bunurile returnate sau in termen de 14 zile din ziua in care ai furnizat dovada returnarii bunurilor.
Cum iti poti primi banii inapoi?
Rambursarea va fi facuta catre tine in aceeasi forma in care ai ales sa platesti in momentul plasarii comenzii (in acelasi cont in cazul comenzilor cu plata card si in contul bancar furnizat (IBAN), in cazul in care ai ales sa platesti cash la livrare).
In cazul in care produsul primit este neconform sau se afla in garantie, te rugam sa contactezi departamentul Customer Support utilizand formularul de contact din sectiunea “Contacteaza-ne”, oferindu-ne cat mai multe detalii (inclusiv fotografii). Vom reveni in cel mai scurt timp cu solutia potrivita.
Contacteaza-ne!
De asemenea, ne poti trimite oricand un e-mail la adresa customer.care@explorado.ro sau ne poti contacta la numarul de telefon 021 539 39 39, de luni pana vineri, intre 09:00 si 18:00.