Garantia produselor la Explorado
Se acorda garantie de doi ani, in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si Ordonantei de Guvern nr. 21/1992 privind protectia consumatorului.
Verifica garantia produselor tale în Contul tau > Istoric comenzi > Detalii Comanda
In cazul lipsei conformitatii produsului, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, repararea sau inlocuirea produsului in termen de 15 zile de la data sesizarii, in functie de optiunea sa, fara plata sau, daca acest lucru nu este posibil, restituirea contravalorii produsului.
Lipsa de conformitate aparuta in termen de 1 an de la livrare se prezuma ca a existat la momentul livrarii, conform legii. Ulterior acestui termen, cumparatorul trebuie sa faca dovada existentei lipsei de conformitate.
In cazul deteriorarii produsului in urma utilizarii normale cu respectarea instructiunilor, Explorado SRL va repara sau inlocui produsul daca acesta este disponibil pe stoc. In cazul in care nu poate fi reparat si nu este stoc disponibil in vederea inlocuirii, clientului ii va fi rambursata contravaloarea in perioada de timp stipulata prin lege, calculata de la data primirii reclamatiei scrise si a produsului in cauza.
Rezilierea contractului se face conform documentului „Termeni si conditii” postat pe site-ul www.explorado.ro ce poate fi accesat aici: https://shop.explorado.ro/page/termeni-si-conditii
Pentru acordarea garantiei, este necesara respectarea instructiunilor de utilizare si folosire a fiecarui produs precum si respectarea cu strictete a informatiilor de pe eticheta.
Contacteaza-ne!
Daca ai intrebari suplimentare cu privire la garantia produselor, ne poti contacta oricand folosind formularul de contact din sectiunea „Contacteaza-ne” si noi iti vom raspunde in cel mai scurt timp. De asemenea, iti stam la dispozitie pe e-mail, la adresa customer.care@explorado.ro sau la numarul de telefon 021 539 39 39, de luni pana vineri, intre 09:00 si 18:00.